top of page

הדפסה על קנבס

כשרוצים להדפיס תמונה על משטח עם נפח ונוכחות, הקנבס בולט בפשטות ובאיכות שהוא מספק לנו. בין אם זו תמונה יפה של הילדים שלנו או עבודת אמנות מקורית, הקנבס מאפשר לנו הדפסה אמינה ומדויקת, ותוצר אמנותי ברמה גבוהה. בשל מרקמו הייחודי של הבד, הדפסה על קנבס משדרגת כל דימוי, והופכת אותו לאובייקט בולט ומושך תשומת לב. דרך מעולה לשמר זכרונות שצברנו, או להדפיס עבודות שקרובות ללבנו!

בתהליך העבודה הדימוי מודפס על בד הקנבס בהזרקת דיו המבוססת על ייבוש UV, שמאפשרת ליצור שכבות צבע רוויות ועשירות. לאחר ההדפסה על הקנבס, הבד נמתח על גבי מסגרת עץ. ניתן להשתמש בכמה סוגי בדי קנבס באיכויות שונות – החל מבדים בעלות נמוכה, אך באיכות כזו שמאפשרת להפיק תוצאות מרשימות, ועד לבדים באיכות מוזיאלית המתאימים להדפסת יצירות אמנות. את כלל הבדים הללו אנחנו רוכשים מהחברות המובילות בעולם בתחום חומרי הגלם להדפסה, המיועדים במיוחד למטה זו.

מעבר לזה, ניתן ליצור גימורים שונים להדפסה: תוכלו להחליט האם פאות התמונה יתחמו אותה בצבע שונה, או שאולי נמשיך את הדפסת הדימוי גם על הדפנות כך שהוא יעטוף את המסגרת ("עיטוף גלריה"). אפשר גם להוסיף מסגור אמנותי, כשאנחנו ממקמים את הבד בתוך מסגרת עץ מלא נוספת.

המומחיות שלנו ב-SBY היא הדפסה על מגוון חומרים, בטכנולוגיות חדישות ומהימנות, כשאנחנו מדפיסים על קנבס גם עבור אמנים וצלמים מכל רחבי הארץ. שלחו לנו כל דימוי שתרצו להדפיס, וסמכו עלינו שנדע להמליץ לכם על האפשרויות המתאימות ביותר עבורכם. אנו יודעים לעשות גם מסגור תמונות קנבס.



bottom of page