top of page

מסגור אמנות

עודכן: 18 בדצמ׳ 2018

אם אתם מדפיסים יצירת אמנות או כל עבודה גרפית אחרת, וודאי שהקפדתם להדפיס אותה באופן האיכותי ביותר. במידה והעבודה דורשת מסגור, עליכם להקפיד על האיכות באותו האופן - לא רק מבחינה אסתטית, אלא משום שמסגור לא נכון יגרום לעבודה להיפגע מנזקי מזג האוויר והסביבה. זה נכון כמובן לא רק ליצירות אמנות אלא גם לכל צילום או מסמך בעל ערך שתרצו למסגר.

המסגרות של SBY הן מסגרות מוזיאליות, אשר נועדו לשמר ולהציג את העבודה במצבה הקיים שנים רבות קדימה. הן מותאמות במיוחד עבור עולם האמנות, כשאנו עובדים יחד עם ומלווים אישית אמנים, אדריכלים, מעצבי פנים, גלריות ומוזיאונים. מחלקת המסגור שלנו עובדת בצמוד למחלקת ההדפסות כך שניתן ליצור הרמוניה בתהליך העבודה והתאמה מיטבית עבור היצירה המוכנה.

אנו מציעים מגוון רחב של אפשרויות מסגור, בגדלים וחתכים שונים. כאשר הן החומרים למסגור תמונות והן הגימור הם ברמה הגבוהה ביותר. אנו עובדים עם מגוון סוגי עץ (אורן, אלון, מייפל, אגוז אפריקאי, בוק), בין אם הם צבועים מראש או נצבעים בצביעה ידנית ואטומה, וכן עם מסגרות אלומיניום איכותי בגדלים משתנים. בנוסף לכך, אנו מתמחים בפתרונות מסגור לאמנות יפנית קלאסית, בתור הנציגים הבלעדיים של חברת Awagami Factory וניירות ה-Washi המסורתיים.

מסגור אמנות

bottom of page